Årets LBér 2015

18. november 2015 kl. 20:59
Der er tradition for, at vi på denne her tid af året kåre årets LBèr 2015.
I år er valget faldet på Lars Christiansen - også kaldt Røde.
Lars har været pigetræner i efterhånden en del år . Lars har 2 piger som begge har spillet her i Lunderskov Boldklub - og for Lars var det helt naturligt, at byde ind med sine forboldkompetencer, da der manglede træner.
Lars har om nogen været med til at udbygge pigefodbolden her i klubben. Han har en stor del af æren for, at vi gennem årene har fået flere og flere pigespillere til klubben.
Lars kræver meget af sig selv og sin fodboldtræning - og er også god til på en postiv måde, at stille krav til forældrene omkring holdet.
Det er også blevet bemærket, at Lars er en rigtig god coach for de lidt yngre trænere, hvor han altid har tid til gode råd og vejledning. I forhold til ungdomsudvalget har han også altid budt ind med med gode og konstruktive råd.
Lars har virkelig gjort en stor positiv forskel i Lunderskov Boldklub - stor respekt herfor.
Vi håber, at vi har ham som træner i mange år endnu.
Tillykke med udnævelsen: Årets LBér 2015

På bestyrelsesvegne