Generalforsamling - velkommen til 3 nye medlemmer af bestyrelsen og farvel til 2 medlemmer

18. november 2015 kl. 21:03
Lørdag den 14. november var der generalforsamling i Lunderskov Boldklub.
Vores formand Claus Hansen og ansvarlig for sponsorer Kurt Zederkoef ønskede ikke genvalg.

Nye medlemmer i bestyrelsen bliver Leif Garne, som også bliver den nye formand for klubben.
Conni Philipsen og Mikkel Skov Nielsen blev også valgt til den nye bestyrelse.

Øvrige medlemmer fortsætter uændret.

Der skal lyde en kæmpe stor tak til Claus og Kurt for deres indsats gennem mange år. For Kurts vedkommende er det blevet til mere end 30 år i bestyrelsen. Imponerende. Han har gennem alle årene haft ansvaret for klubbens sponsorer. Klubben har i dag en stor gruppe af sponsorer, som bidrager til, at klubben har en god økonomi. I alle årene har Kurt sørget for at pleje sponsorerne og sørget for, at der kom nye til.

Claus har gennem sin formandsperiode haft meget fokus på, at klubhuset og de udvendige omgivelser er i flot stand. I hans formandstid har vi fået bygget et nyt boldrum og cykelanlæg og selv klubhuset har også fået en gennemgribende renovering - og der er kommet nye møbler til. Vi har idag et klubhus og anlæg, som vi alle kan været stolte af.

Claus var sammen med Jesper Fauerskov årsagen til, at vi i 2014 fik en mulitbane til glæde for klubben og resten af byen. De fik sammen lavet en fantastisk god ansøgning til DBU og Nordea Fonden, og sammen med klubbens gode økonomi var grundlaget på plads til opførsel af en multibane til mere end 1 mill. kr.

Både Claus og Kurt fortsætter i styregruppen for Lundeskov Cup.

På bestyrelsens vegne:
18.11.2015