Mangel på dommere

09. marts 2016 kl. 20:15

Kære medlem af Lunderskov Boldklub

Der er mangel på dommere – også i vores lokalområde.

Derfor tilbyder Lunderskov Boldklub (LB) dig som medlem af klubben at tage et dommerkort. Et dommerkort koster 1.990 kr. Bestyrelsen i LB har besluttet at tilbyde 5 medlemmer et dommerkort gratis.

Det er Sydøstjysk Fodbolddommerklub, der er arrangør af kurset, som foregår på Kolding Boldklubs baner på Mosevej i Kolding – og strækker sig over to weekender. 2./3. april og 9./10. april 2016.

Hvis du kender en, som kunne tænke sig at tage dommerkortet, men som ikke er medlem af LB – så kan man sagtens være med alligevel – dog mod egenbetaling af de 1.990 kr.

Du kan læse mere generelt om kurset her: http://www.dbujylland.dk/uddannelse_og_traening/Dommer/dbu_dommerkurser_-_baggrund/DBU_dommer

Mere konkret information vil komme senere fra Sydøstjysk Fodbolddommerklub.

Hvis dette har vakt din interesse, så skriv til Mette Løgstrup mlogstrup@hotmail.com hurtigst muligt og senest 20. marts 2016. Ved flere end 5 interesserede medlemmer forbeholder bestyrelsen sig retten til at udvælge de 5 deltagere.
Hvis du tilmelder dig, så forventer vi, at du deltager i hele kurset, og vi håber, at du efterfølgende bliver aktiv dommer.

På bestyrelsens vegne
Mette Løgstrup