Nyhedsbrev efterår 2019

03. oktober 2019 kl. 20:20

Efteråret nærmer sig og vi kan endnu en gang se tilbage på en god fodboldsæson på banerne her i Lunderskov, ja faktisk kan vi denne gang også skrive på banerne i Fynslund.  I august blev der endnu en gang afviklet et flot LB Cup over to weekender – også selvom vejrguderne ikke rigtigt var med os. Vi vil gerne sige en KÆMPE STOR tak til styregruppen for LB Cup og alle jer borgere i Lunderskov, som gav en hånd med, for at få afviklet stævnerne. Mere end 250 personer har været i gang! Overskuddet fra dette års stævne giver vi nu med både glæde og stolthed videre til arbejdsgruppen for et multicenter i Lunderskov under lokalrådet.

Indmeldelse, udmeldelse og betaling af kontingent

Som nyt medlem opretter du dig selv i DBU´s system via vores hjemmeside. Betaling af kontingent sker automatisk via træk på dit betalingskort. Så har du fået nyt kort siden sidste betaling, så husk at tjekke om du har fået en rykker. Udmeldelse sker ved at sende en mail til Thomas Sørensen på thomas@30647603.dk

Ungdomsudvalg – Bo Laursen -  bo.lunderskov@gmail.com

I skrivende stund bliver der lagt sidste hånd på tildeling af træningstider i Lunderskov Hallen. Der er mange ønske og få muligheder, som skal kombineres, men der bliver plads til alle og tiderne kan snart ses på hjemmesiden.

Helle Uth havde i august arrangeret besøg af ”Pigeraketten fra DBU” – der var plads til flere deltagere, men dem, der deltog, havde nogle dejlige timer og fra DBU var der stor ros til afviklingen af arrangementet.

Vi vil så gerne lave flere aktiviteter for børn og unge og tiltrække flere spillere til vores klub. Sidder du med en god idé, så kontakt Bo og kom med i arbejdet i ungdomsudvalget.

Seniorudvalg – Cathrin L. Hansen – cathrindaniel@hotmail.com

Da holdkort nu er fuldt digitale og trækkes direkte fra klubbens økonomisystem, er det et krav, at alle spillere er medlem og har betalt kontingent. Her har systemet og Thomas brug for mindst 48 timer før spilleren kan hentes til holdkortet.

I denne uge mødes tøjleverandører fra Fynslund og Lunderskov med repræsentanter fra de to klubber, for at finde frem til fælles aftale om spillertøj.

Samarbejde – Stephan Hansen – moellegade14@gmail.com

Møder afholdes først efter denne måneds bestyrelsesmøde, derfor kommer de næste nyheder først senere.

Kampfordeler - Mette Løgstrup – mlogstrup@hotmail.com

DBU app bliver hele tiden udviklet med nye muligheder. Nu kan alle hold se bane nr, omklædningsrum mm når der spilles kampe/stævner. Dette gælder også når der spilles på udebane

Kiosk – Bo Laursen - bo.lunderskov@gmail.com

Det fine reklameindslag ved ungdomsafslutningen i juni har betydet at 6 frivillige har meldt sig på banen til at passe kiosken. Så der vil være åbent tirsdage og torsdage resten af udendørssæsonen. Tusinde tak for opbakningen! Til den kommende sæson bliver der indkøbt ny friture og ovn.

Sponsor og indkøb – Martin Winter – martinwinther@stofanet.dk

HUSK at vælge en af vores sponsorer, når du handler og ikke mindst fortæl sponsor, at din henvendelse skyldes deres støtte til LB.

Klubbens nye grill kan udlånes, hvis du vil lave et arrangement for dit hold. Kontakt Martin eller Simon. Hvis du vil låne grillen for at sælge pølser mm, så skal varerne købes via kiosken.

Klubhus og baner – Simon Andersen – nomis_77@yahoo.dk

Ny resultattavle er nu sat op. Der er indkøbt nyt logo til baldakinen på klubhuset og dette sættes op til foråret. Til foråret håber vi også det er muligt at finde en gruppe frivillige, som vil hjælpe med at renovere ”Kravlegården”, så alle de små spillere kan spille fodbold i sikre omgivelser.

Det nye system med bolde i boldrummet ser ud til at fungere rigtig godt. Men husk at få lige så mange bolde med ind fra træning som I har haft med ud.

Jo flere vi er, jo sjovere bliver det – og opgaverne bliver til at overskue.

Vi vil så gerne have dig med i vores fællesskab, som handler om at skabe de bedste forhold for både store og små fodboldspillere. Intet kommer af sig selv – så meld dig på banen og bidrag med netop det du er god til! Vi vil rigtig gerne have nye input og idéer og så har vi det faktisk ret hyggeligt - kontakt bare en af os i bestyrelsen, så sætter vi dig i kontakt med den rigtige person.

Skrevet af

Dorte Møller Vistesen – mvistesen@hotmail.com