Nyhedsbrev julen 2019

19. december 2019 kl. 21:31

Så er der snart gået endnu et år og vi starter om få dage på et nyt årti. I Lunderskov Boldklub har vi netop afholdt årets sidste bestyrelsesmøde. Vi kan se tilbage på et rigtig godt år, hvor vi efterhånden er ved at have godt styr på alle de fast opgaver og rutiner. Med ekstra hænder i ungdomsudvalget, gode og stabile hjælpere i kiosken og ikke mindst en ny kampfordeler, glæder vi os rigtig meget til fremover også at få plads til at arbejde med fremtiden og udvikling af klubben og vores aktiviteter.

Vi har netop godkendt et budget for 2020, hvor udvikling og nye tiltag har en stor plads. Så har du forslag til hvordan vi skal videre, så sig endelig til.

Med dette nyhedsbrev ønsker bestyrelsen alle spillere, trænere, hjælpere og andre frivillige i Lunderskov Boldklub en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Sæt allerede dit kryds i kalenderen nu: Onsdag den 5. februar 2020, kl. 19.30 afholdes ordinær generalforsamling i LB og efterfølgende i støtteforeningen LB´s venner.

Ungdomsudvalg – Bo Laursen - bo.lunderskov@gmail.com
Med nye medlemmer ombord bliver opgaverne i udvalget i løbet af vinteren fordelt ud på flere. Hvilket også her vil betyde, at der bliver plads til at tænke udvikling og nye tiltag. Mere herom i det nye år.

Seniorudvalg – Cathrin L. Hansen – cathrindaniel@hotmail.com
I sidste nyhedsbrev meddelte vi, at motionsfodbolden var nedlagt. Denne er nu i mellemtiden genopstået. I vinter spilles der i Lunderskov Hallen søndag aften - så mød op, og se om det er noget for dig.
I 2019 startede vi samarbejdet med Fynslund Boldklub både på et ungdomshold og hos seniorerne. Dette evalueres i disse dage og planer samt aftaler lægges for det kommende år.

Samarbejde – Stephan Hansen – moellegade14@gmail.com
Stephan har stået i spidsen for at starte et samarbejde på tværs af klubberne i kommunen, med det formål at kunne tilbyde vores ungdomsspillere træning og spil med andre på egen alder. Dette er nu resulteret i, at der er skabt et forum, hvor klubber på tværs kan søge samarbejde om at danne et hold på samme årgang.

Kampfordeler - Mette Løgstrup – mlogstrup@hotmail.com
Mette har i længere tid ønsket, at overlade opgaven som kampfordeler til en ny, så
hun kan koncentrere sig om drift og ikke mindst udvikling af Lunderskov Boldklub.
Det er med kæmpestor glæde, at Søren Appel Jørgensen har takket ja til at
overtage opgaven som kampfordeler fra det nye år. Mette og Søren starter den
kommen sæson op sammen. Der kommer yderligere informationer om det
praktiske, når udendørssæsonen nærmer sig.

Kiosk – Bo Laursen - bo.lunderskov@gmail.com
I kiosken blev der sluttet rigtig godt af op til efterårsferien. Nu bliver der ryddet
op, gjort rent og planlagt en ny sæson. Med de nye gode og stabile folk, som har
budt sig til, er vi overbeviste om, at også kiosken og klublivet i LB går et godt 2020
i møde.

Sponsor og indkøb – Martin Winter – martinwinther@stofanet.dkHue med LB logoUnderbukser med LB logo
Martin har i de sidste måneder knoklet med at lave nyt koncept og ikke mindst
salgsmateriale for vores sponsorater. Dette glæder vi os til at præsentere for
både nye og nuværende sponsorer i løbet af det nye år.

HUSK at vælge en af vores sponsorer, når du handler og ikke mindst fortæl
sponsor, at din henvendelse skyldes deres støtte til LB.

Årets julegave ide er et par underbukser eller en hue med LB logo. Check LB på Facebook eller kontakt Martin, hvis du vil vide mere. OBS! der er begrænset oplag.

Klubhus og baner – Simon Andersen – nomis_77@yahoo.dk
Mellem jul og nytår bliver der ryddet op i klubhus og omklædningsrum. Alle glemte sager samles
ind og afleveres hos Røde Kors

Jo flere vi er, jo sjovere bliver det – og opgaverne bliver til at overskue.
Vi vil så gerne have dig med i vores fællesskab, som handler om at skabe de bedste forhold for
både store og små fodboldspillere. Intet kommer af sig selv – så meld dig på banen og bidrag
med netop det du er god til! Vi vil rigtig gerne have nye input og idéer og så har vi det faktisk ret
hyggeligt - kontakt bare en af os i bestyrelsen, så sætter vi dig i kontakt med den, der kan hjælpe
dig til at få netop den opgave du brænder for.

Skrevet af
Dorte Møller Vistesen – mvistesen@hotmail.com