NYHEDSBREV MAJ 2018

14. maj 2018 kl. 21:45

Ungdomsudvalg – Bo Laursen -  bo.lunderskov@gmail.com

Alle hold er godt i gang med turneringen, så der er travlt på banerne og masser af forældre og frivillige er i gang, så både store og små, piger og drenge får gode fælles oplevelser. Husk der er ungdomsafslutning fredag den 22. juni i Lunderskov Hallen. Yderligere info er på vej. Tilmeldingerne til Gråsten Cup er i fuld gang og vi glæder os til endnu en dejlig weekend sydpå og håber på masser af opbakning og fællesskab på banerne i Gråsten.

Seniorudvalg – Catrine L. Hansen – cathrindaniel@hotmail.com

Alle er godt i gang – og husk at der er både grill og plads til hygge, når der er hjemmekampe på stadion. Så kom og bak op.

Kampfordeler - Mette Løgstrup – mlogstrup@hotmail.com

HUSK du kan følge alle klubbens kampe på DBU´s hjemmeside og app.

Kiosk – Bo Laursen - bo.lunderskov@gmail.com

Kiosken vil være åben i det omfang der er personale til at passe den. Tirsdage og torsdage samt dage med kampe prioriteres. Har du tid og lyst til enten en fast vagt á ca. 2 timer ind i mellem eller kan du hjælpe i en weekend, så hører Lene gerne fra dig. Det er IKKE nødvendigt at have erfaring – du skal nok få oplæring.

Sponsor og indkøb – Martin Winter – martinwinther@stofanet.dk

I løbet af kort tid kommer der tilbud ud om køb af nye klubdragter. Disse vil være klar så spillerne kan få dem med til Gråsten Cup. Alle vores flittige ungdomstrænere vil i løbet af sommeren modtage tøjpakker med træningsdragter mm. Øvrige frivillige få tilbudt andet tøj som tak for hjælpen.

Inden ferien vil du få besøg af nogle af klubbens ungdomsspillere, som sælger lodsedler til fordel for klubbens ungdomsarbejde. Vi håber du og din familie vil købe en eller flere lodsedler og på denne måde støtte det store frivillige arbejde, som hver eneste dag udføres i Lunderskov Boldklub. Lodsedlerne vil du også kunne købe i kiosken i klubhuset. HUSK at vælge en af vores sponsorer, når du handler og ikke mindst fortæl sponsor, at din henvendelse skyldes deres støtte til LB.

Klubhus og baner – Simon Andersen – nomis_77@yahoo.dk

Alle baner bliver nu flittigt brugt – både til træning og kamp.

Vi håber vi ses i klubhuset og på banerne - vi glæder os til masser af hyggelige timer i godt selskab – husk begejstring smitter! Aktiviteterne i klubben sker ikke af sig selv – vi er faktisk knap 80 frivillige, som sikrer at Lunderskov Boldklub fungerer. Vil du være med og give dit bidrag, så kontakt en af os i bestyrelsen, vi har både små og store opgaver, der skal løses. Hvem ved, måske har du en helt ny idé….

Skrevet 13. maj 2018 af

Dorte Møller Vistesen – mvistesen@hotmail.com