præsentations-/salgsdage af de nye Klubdragter

15. februar 2017 kl. 11:03

Så er den nye klubdragt til LB’s medlemmer fundet, og vi glæder os til at vise den frem – se også vedhæftede flyer og få meget mere information.

Der afholdes 2 præsentations-/salgsdage i klubhuset, som er planlagt til at være følgende dage:

Torsdag d. 23. februar kl. 16.00 – 19.00

Lørdag d. 25. februar kl. 10.00 – 13.00

Er der tvivl om størrelse eller andet, så mød op og få en snak og prøv dragten inden du bestiller. Kasper fra Sportigan vil være tilstede og være behjælpelig med de spørgsmål der evt. måtte være, og tager gerne imod bestilling på dagen.

Lunderskov Boldklub har fået egen webshop hos Sportigan, så hvis du allerede nu ved hvilken str. der skal bestilles, så er det blot at følge nedenstående link og klikke ind under ”OPSTARTS TILBUD”.

Igen i år har Frugtcompagniet v/Erik Lind givet tilsagn om at yde et bidrag til klubdragten, hvilket bevirker at dragten kan købes til en meget favorabel pris, og bliver naturligvis leveret med Frugtcompagniet ’s logo.

Der vil ligeledes være mulighed for at handle i vores webshop, som i hvilken som helst anden webshop. For hver gang der handles, ydes der et tilskud, også kaldet ”kick back”, som opgøres én gang om året og tilfalder klubben.

Vi håber at rigtig mange vil gøre brug af vores nye webshop, og ikke mindst det rigtig gode tilbud på klubdragten.

Har du spørgsmål til klubdragten, webshoppen eller andet, så kontakt gerne Connie H. Philipsen på mobil: 50 43 20 05 eller mail: chp@lunderskov-nybyg.dk