Frivillige Kampledere/Dommere

Vi kender det alle sammen, det er en udfordring at skaffe kampledere/dommere til vores børns 3 og 5 mands kampe.
Her i klubben har du nu mulighed for at blive en del af klubben som frivillig kampleder/dommer

På denne måde har vores trænere mulighed for, nemt at finde frivillige dommere til deres hjemmekampe/stævner, såfremt forældrene skulle være forhindret.
Der skal først findes kampleder/dommer blandt forældre og som sidste udvej, kan der findes frivillige her på siden.

Det foregå på den måde man tilmelder sig som frivillig dommer og oplyser om man vil hjælpe med 3 og/eller 5 mands kampe
og evt. om der er nogle foretrukne dage man bedst kan. kontakt oplysninger vil også fremgå.

Unge er også velkomne, man kan se det som et startskud for en fremtidig Dommer uddannelse.

Tilmelding foregår til lb@hpmedia.dk

Nye opdateret regler for 5 mands og 3 mands (01/07/2023)
5 Mod 5 Børn
Kvikguide 5 mod 5 (print og mobilvenlig)

3 Mod 3 Børn
Kvikguide 3 mod 3 (print og mobilvenlig)

Ny som Kampleder/Dommer? Læs mere her!

Klub Dommere

profilepic